Oktay Ile Tanışma Ve Seks

admin

23 Temmuz 2017

Genel

No Comment

Selam ben KORAY, AVUSTURYAda yasayan bir gayim burada daha öncesincan oturan kirsehirli OKTAY ile yasadigim aralik 2002de yasadigim hikayemyayinlamisti.. Simdi size ondan önce ankarada yasamis oldugum ilk gayseks hikayemi anlatacagimtamamiyle gercek bir olaydir. Eger sizde Ankarada yasayan bakim cekici gencpasiv gaylerden hoslanan biri iseniz bana emaille ulasabilirsiniz. Ankarada her izinde canim cok sikiliyor ved ecok […]

Read More

Otobüste Ve Ilk

admin

23 Temmuz 2017

Genel

No Comment

Merhaba.. ben Burak 1,78 boyunda 68 kilo olan çok bakımlı düzgüngiyimli azgın bir gizli gay im yaklaşık 4-5 yıldır aklımı çelen bir şey var birhemcinsimle sınırsızca ilişki yaşamak çünkü artık sıkılmıştım kadınlardan yeniyeni heyecanlar arıyordum.. birgün karar verdim Ankarada terminale gidip orada sıralarını bekleyen yani geceyi otobüslerindegeçiren şöförlrin yanına gitmeye.. bir umuttu benim için belkidemükemmel,sınırsız […]

Read More

C+B=A

admin

23 Temmuz 2017

Genel

No Comment

C+B=Asize bir erkegin ne kadar azdigını anlatıcam bilirsiniz köyyerlerinde genelev yada orospu pek olmaz insanlar çogunlukla masturbasyonyaparak duygularını giderir bizinde iki arkadas önceden adı çıkan birarkadaslarını sikmeye karar verir ve işe koyulurlar ve onu kahveye çagırıp batakoynamaya ikna ederler ve oynamay başlarlar arkadaslardan teki öyle sapıkki adıC. batak oynarken türlü türlü fantaziler peşinde koşar artık […]

Read More

Egemen`in Kıllı Deliği

admin

23 Temmuz 2017

Genel

No Comment

benim adım kadir 18 yaşındayım kendimi övmek gibi olmasın çoktayakışıklıyım bundan birkaç hafta önce ben ve arkadaşım fatih geziyorduk yoldaegemen arkadaşımızı gördük bize biraz gezelim ve ondan sonra bizim eve gidelimdedi bizde kabul ettik biraz gezdikten sonra egemen gilin eve gittik egemen bizegayların filmini açtı ve kanepeye uzandı egemenin o dolgun kalçaları bizimdikkatimizi çekti fatih […]

Read More

Nakliyeci

admin

23 Temmuz 2017

Genel

No Comment

slm hekese size başımdan geçen bir olayı anlatacam yaklaşık 5 sene önceydi evden kaçmıştım bodruma gitmiştim sezon sonlarına dogru oldugu için iş bulamamıştım ve bir nakliye işi yapan muhıttın dıye biriyle tanıştım bana yardım edecegini söyledi neyse bir gün bir bara gitik bana iş için daha sonra gelmemızı soylediler o arada biraz kilolu oldugum için […]

Read More

Askerde

admin

23 Temmuz 2017

Genel

No Comment

Selam ben mert 28 yaşındayım. askerde yaşadığım bi olayı paylaşacam sizinle. usta birliğinde bi arkadaşla tanıştım çok yakışıklıbi çocuktu. hep 31 çeekerken onu hayal ediyordum. bi zaman sonra biz artık kanka olmuştuk. bigün nöbetten geldi. 1-3 ben onun yatağına uzanmış ordada uyuya kalmıştım. oda beni kaldırmadan yanıma uzanmış ve yatmıştı. o arada ben uyandım. şeytan […]

Read More

Fim Yetmedi

admin

23 Temmuz 2017

Genel

No Comment

merhaba ben 21 yaşında yakışıklı bir deli kanlıyım mahalle arkadaşımcemle bayram günü dolaşıyorduk ve cem hadi bize gidelim demişti bende kabulettim evde annesi ve kardeşi vardı. Annesi çok güzel bir kadındı çok hoşumagidiyordu neyse cemin annesi “oğlum biz kardeşinle halanlara gidiyoruz baban daoraya gelicek orada kalıcaz sen de gelirmisin dedi. Cem yok siz gidin bengelmicem […]

Read More

Küçüktü Ama Kalındı

admin

23 Temmuz 2017

Genel

No Comment

MErhaba..sımdı anlatacaklarım hıkaye degıl gercektır…Adımidris..186 boy.70 kilo..beyaz tenlıyım.. bir gün mahallede takılırken ozgur [arkadasım] geldii..gel dedi..hem ıbnesıkıceksın hemde para alacaksın dedii bende hıc dusunmeden evet dedim..sonra gayın evıne gıttık..adamın adı erdaldı…30-35 yaslarındaydı..ben erdallaılıskıye gırdım falan…sonra 2 haftada bır gıtmeye basladık..sonra bızımarkadasla erdalın arası acıldıı…ben 1 ay gıtmedım..dusundum ve gıtmeye kararverdimm.. ben her gıttıgımde erdal benı […]

Read More

Arkadaşım Ve Kardeşim

admin

23 Temmuz 2017

Genel

No Comment

slm ben 26 yaşında bir erkeğim önceden tiner çekerdim birarkadaşım vardı tineri çektim oda çekti sikişelimmi dedim yok dedi önce sen benisik dedim ama daha hiç sikilmemiştim neyse çıkardı aletiniben titriyordum elime aldım ve oynamaya başladım sonra ağzıma aldım boş bir tadıvardı şuan anlatırken bile oanı yaşıyormuşum gibi oluyorum neyse emiyorumzevkten çıldırıyordu bende aynen farkında […]

Read More

Tellak Ve Arkadaşı

admin

23 Temmuz 2017

Genel

No Comment

Beni bir iyi etti. Bir gün İzmir’de hamama gitmiştim.İki yıl kadar oluyor.Aslında normal birerkektim. Ama arada sırada erkeklere karşı bir meyil de duymuyor değildim. Amahiç deneyimim olmamıştı. Zaman zaman kendimi bir erkeğin kucağında düşündükçesikim kalkıyordu. Neyse Hamama girdim. Yürürken tellakın birini keselemesinigördüm. Ben de keseleneceğimi söyledim ve bir kurnanın başına oturdum. Tellakiri yarıydı. Ben ise […]

Read More
güvenilir bahis kaçak bahis bahis siteleri canlı bahis türkçe bahis canlı bahis play casino webmaster forum sakarya escort bayan sakarya escort bayan sakarya escort bayan sakarya escort bayan sakarya escort bayan eryaman escort bayan sakarya escort bursa escort bursa escort bursa escort